Yeniesyenianne valla şuan sizce gereği var mı eskilerden bir kadının meselesini kinamanin?
Bende size bir ayıbı oldu sandım da girdim konuya
İnanın ne yapsam da laf etsem sorun çıkarsam diye uğraşıyor gibi görünüyorsunuz
Bu sitede kızdigimiz kaynanalardan farkınız yok ki şimdi 😔🤷