hayır cnm normal diyorlar doktorlar bu duruma bizler adet tarihine göre hesaplıyıruz ama döllenme süreci var 10 günlük o yüzden yani yediklerimiz den değil cnm bende en son gittiğimde 10 haftalığım diye tahmin ediyordum gelişimine göre 9 haftalıkmışım normal diyorLar yani sıkıntı. yok☺