Hanımlar cinsiyeti öğrenip alışveriş yapmak istiyorum demiş illa kiz yada erkek olsun lafı geçmiyor ki böyle linclemeniz hiç doğru degil hepimiz gebeyiz ya da anneyiz hormonlardan kaynaklı alınganlık oluyor üzülüyoruz yapmayın. ilk hamilelikte insan her şeyi merak ediyor, alışveriş yapmak istiyor odasını yapmak istiyor bunlar da cinsiyeti belli olmadan biraz zor. Benimde ilk gebeliğim bende meraklıyım bende soruyorum sürekli burda tahmin yapanlara niyetimiz elbette sağlıkla kucağımıza almak ama merak etmeden de olmuyor, heyecanlanıyoruz. Biraz daha anlayışlı ve dikkatli yorum yaparsanız daha güzel olur. İnsanları kirmanin bi faydası yok. Herkes istediğini sorabilir burası serbest bir platform. Cevap vermek zorunda değilsiniz.