Vildan61 Kızlar pazartesi bebeğimin kalp atışını duymak için kanunü eğitim ve araştırma hastanesine gittim bana bebeğimin kalbinin durduğunu ve kürtaj olmam gerektiğini söylediler ki bunu hem poliklinik doktoru hemde detaylı ultrason çeken radyoloji doktoru söyledi bütün tahlillerim tetkiklerim yapıldı bu akşam yatışım verildi ama kabul etmedim içten içe kuşkulandım çünki hastanede bi hemşire bu kaçıncı düşük ne oldu bayramda size dedi ve özel imperial hastanesine gittim dr cihazı koyduğu gibi bebeğimin kalp atışını duydum herşeyi normal giden bir gebelik olduğunu söyledi ordan iyice emin olmak için birde medical park a gittim oda kalp atışının olduğunu ve gebeliğin gayet normal seyrettiğini söyledi yani demem o ki sizede böyle şeyler söylenirse asla inanmayın peşini bırakmayın ben sağlık bakanlığına şikayetimi yaptım belki başına gelen vardır yada gelecek olan sizide uyarmak istedim lütfen emin olmadan kürtaj olmayın
Meryem34 Vildan61 Allahım korumuş o miniği ve sizi Rabbim öyle kötüye kullananları kahretsin belkide makineleri bozuk kaç bebeğin katili oluyorlar 😱
1prensesannesi Vildan61 gerçekten mi hangi doktora gitmistin canım ben soktayim bundan önceki gebeligim aynıydı kürtaj oldum bende kalp durması sonucu
Vildan61 [bilinmeyen] sağlık bakanlığına şikayetimi yaptım 1 saat telefonla konuştum boşa gitmez inşallah
Vildan61 1prensesannesi şükrettin yeşilçiçek canım ultrason dr aynı şeyi söyledi cihazlarımı sıkıntılı bilmiyorum