Selam kızlar. Cumanız mübarek olsun.
Adetim 3 gün gecikince test yaptım silik çıktı ve dün sağlık ocağında kan verdim. HCG 17.5 çıkmış. Henüz çok yeni bir gebelik. Kasım’da dış gebelik geçirmiştim. O zaman tek belirtim siddetli mide yanmasıydı aynı hamileliğin son haftaları gibiydi ölüyodum yanmadan. Bide aşırı kötü kokulu gaz sorunum vardı anormallik olduğunu hissetmistim. Bunda hicbi belirtim yoktu sadece adet gunumden önce 1 hafta göğüslerim anormal hassas oldu ve geçti. O bile gitti şu an. Dün geceden başlayan aşırı gaz var sadece, kötü kokulu olması beni korkutmaya başladı 😢
Hamileliğin ilk haftalarında normal mi kötü gaz yoksa yine kötü haberci mi? İyi hissediyorum aslında bu sıkıntım yok. Uyku hali var çok fazla.