Kizlar ben birsey sormak istiyorum adet tarihine göre 34 günümüz var ama doktor a göre 27 günümüz var sezaryan diye erken olacak diye galiba özele gidiyordum şimdi devlete gidiyorum devlette ki birşey demedi daha sizce ne der ikinci dogumu olup sezaryan olanlar yardımcı olursa çok sevinirim