Merhabalar biraz alakasız olacak ama soracak kimse yok yardımcı olursanız sevinirim. Maraş çemeni malzemeleri aldım. YouTube dan izledim. Birkaç kez de yaptım daha önceden. Ama bu kez çok sert oldu etsuyu az gelmişti normal su koydum. Acaba ondan mı bilmiyorum. Bi de biraz böyle yapışkan gibi oldu acaba çemen tozunu fazla mı koydum nasıl kurtarabilirim 1 kg yaptım ya bir de. Yardım ederseniz sevinirim.