BuketKurtta sampuan olarak mustela benim denediklerim icinde en iyisi.
Pisim kremi ise cok farkli bir olay her bebege gore farklilik gosteriyor. Her pisige gore de farkli kremler kullanmak gerekiyor. Deneye deneye zamanla senin bebegine hangisinin iyi gelecegini bulacaksin. Desitin kullaniyorum suan ama mor paketli olani.