Ben de 15 haftalık gebeyim covıd oldum ayın 1 inde doktorum ek vitamin önerdi parol bir kere içtim çok içmemeye çalışıyorum günlük C vitamini alın ıhlamur içebilirsiniz ama günde 1 bardaktan fazla içmeyin bende öksürük var ben süt ve bal karıştırıyorum içiyorum biraz iyi geliyor sabahları da ılık suya limon bal kattım genel olarak iyi beslenin geçmiş olsun