Pandaana merhaba. Ben doktorumun özel muayenehanesine gidiyorum. Ama tahlilleri ankara tıpta verdim hamilelikte. Oranın hocası olduğu için. Muayene ücreti 700 tl. Yani benim aslında hastaneyle bir bağım yok tahliller haricinde.
Doğumumun orada olmasının sebebi de ekstra ameliyat olmam gerekebilir, bu sebeple doktorum ekibiyle girecek doğumuma inşallah. Doktora 7000 vericez bir de doğum ücreti.
Bir de doçentler var, onlar hastanede muayene ediyorlar. Proflar gibi ayrı kliniklerde değil yani. Onların muayene ve doğum ücretleri hakkında bir bilgim yok.