2148 Arkadaşlar 12.4 günlük olduk beş gün önce korona oldum pazartesi bitiyor karantina ve iyi hissediyorum kendimi bir daha test yapmama gerek varmı bu arada hiç aşı olmadım
Pamukcukk 2148 bende geçen hafta atlattım karantinam bitti tekrar test yaptırmadım iyi hissediyorsanız gerek yok bence
Mrvsln 2148 karantina süresi bitince tekrar test almıyorlar zaten içiniz rahat olsun. Bende dün çıktım karantinadan
ElifT816 Karantinam bitince tekrar test yapmadım ama tam anlamıyla iyileşmem 2 3 haftayı aldı. Benim ses tellerime etki etki hastalık.