benimmdunyamm Kızlar 14 haftalık hamileyim dün ağda yaptırdım özel bölgemde hafif kızarıklık ve acı var krem ne kremi surebilirim
mirage333 benimmdunyamm çok normal ağda sonrası kizarıklık. Herhangi bir sey surmenize gerek yok yarına geçer.
sherlock benimmdunyamm silverdin de rahatlatıyor canım. İç kısımlara çok sürmemeye çalış dışına sadece
sherlock benimmdunyamm benim de oluyo ya gebelikten önce böyle değildim. Silverdinle ertesi güne geçiyo gıcık bi acı geçmiş olsun