Busra7834 bende salı günü gitmeyi düşünmüyorum açıkçası bekleyeceğim çünkü gidersem hemen sezeryana alacak bir hafta 10 gün daha bekleyeceğim kendim bebeğimin suyunun iyi olduğunu söylüyor hareketlerinin çok iyi olduğunu söylüyor nst sonucunda çık güzel çıktı dedi ama 36. Hafta 2200 gr az alalım diyor inanın ağlamaktan helak oldum bütün gün