Evet arkadaşlar merhabalar öncelikle…12+3 haftamda ikili test için detaylı ultrasona gitdim doktor bana çok küçük olduğunu daha cinsel organlarının yeni-yeni büyüdüğünü ne söylerse yanlış olacağını söyledi.Ama dedi sadece tahminde buluna bilirim.Bizde cinsiyyet partisi için hazırlıkların hepsi tamdı sadece cinsiyyeti öyrenmek kalmışdı…Neyse biz daha sonra şehrin sözde cinsiyyetde hiç yanılmayan doktoruna gitdik.Bir kağıda gördüğünü 99% le yazdı …Bizde verdik…Parti oldu patlatdık balonu falan kız çıktı…tabi sevindik falan ilk evladımız hemen eşimle elbiselere falan bakdık kendimizi tam inandırdık yaniki kızımız geliyo😁ama rüyalarımda hep erkek bebek görüyodum ilk kez rüyalarım yanıltmış beni diyordum😁eşimde ya ALLAH’n gücüne gitmesin ama ben neden erkek hiss ediyorum diyo sürekli..ama canım kızım falan diye seviyo…neyse 2 hafta sonra ben hastalandım doktorumu falan deyişdim bende başka problemler varmış o bana tedaviye başlamalıymış 2ci aydan ama başlamamış..neyse yeni doktor bana ılk önce gel ultrasona gidelim daha sonra ben müayine edicem dedi.Ben, doktorum ,baldızım (bu arada kendiside doktor) usm doktoru odadayız bakıyor inceliyor ve dedi cisiyyetini biliyormusunuz diye bende tabi kendinden emin evet biliyorum kızım olucak-dedim…ya ordakıların surat ifadesini anlatamam bir birlerne bakıyorlar gözlerni devirmiş yok ya kim dedi onu yanlış söylemişler bak buda pipisi o an ben şok tabii.neyse üzerinden ıkı hafta geçti yine gitdiyimde baktık yine farklımı cinsiyyet olucak diye dedi yok pipisi orda duruyo😁😁😁yani böylede garib bir anı oldu sizlerle paylaşmak istedim✨