Bebeğin tutunması düşmemesi için kullanılıyor normalde de vücudumuz bu hormonu salgılıyor ama kanama varsa demek ki az salgılanıyor ve düşük gerçekleşiyor bu durumu engellemek için veriliyor her hangi bir zararı yok gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz