Aslaninannesi01 Ayisigi45 döllenen yumurtanın yerleşmesi için genelde istenen rahîm kalınlığı bu sizde yeni yumurtlama döneminden çıkmışsınz
Pemberuya Ayisigi45 yani ben hamileliğimin 3. Haftasında Dr ultrasonda gördü dedi ki rahim kalınlaşmış kendini hazırlıyor bebek gelip yapışacak 1 haftaya sonra ki haftalarda gittim kese olmuştu
Pemberuya Ayisigi45 inşallah ama öyledir canm çok eğilip doğrulama yükseğe uzanma ağır kaldırma tutunsun ☺️
Ayisigi45 Pemberuya yapmıyorum canim bu 3 olcak huc biseye sürmüyorum elimi yenekten baska rabbim bu deda nasipneder insallah gebeljk olusmasa 10 mm olmazdi heralde
Pemberuya Ayisigi45 inşallah size bağışlasın Rabbim benimde ilk ama ağrım oluyor genelde yatiyorum napiym korkudan:)
Ayisigi45 Pemberuya yat canim yat ben ilkinde calisiyodum ciktim ogrenince ama kalbi durmus kurtaj oldum 2.cide dis gebeljk oldu bundada allahim bagislar insallah sende zorlama kendinj