Bmk Arkadaslar bugun 40 haftalik oldum dun pelvis bolgemde acayip sanci vardi batmalar oluyordu ve acilmam daha yoktu sizce acilma olmus olabilirmi bu durumj yasayip ne zaman doguma gittiniz