Selam kızlar perşembe günü doğumum var. Ama doktor heran da olabilir dedi. Ağdaya gidicektim yarın ama her gece ya doğum başlarsa diye panik oluyorum ağdaya gitmedim diye. Sizce kaç gün önce gidilmeli siz ne zaman gittiniz. Bugun gitsem cok mu erken olur bilemedim