Merhaba, 23 haftalikken dis cekimi olmasi gerekti ve enfeksiyon riskine karsi antibiyotik kullandim. Doktora sorarak kullandim tabi ki ama yine de cok korkuyorum. Dun kan tahlili yaptirdim protein seviyesi cok az dusmus bebege zarari olur mu gelişim geriligi olusur mu endiseliyim. Pzts randevumuz var merakla bekliyorum.