Nuya97 Kızlar benim hamileliğim yaza denk geliyor şuanda 10 haftalığım muğla bölgesinde yaşıyorum denize girmeden olmuyor yani yazın sizce girebilir miyim?
miniktirtilim Nuya97 merhaba girilir tabi ama idrar yolu enfeksiyonu getirdiğinizde lanet olsun icimdeki deniz sevgisine diyoe insan :) oyle enfeksiyon kapmaya musait oluyorki rahim gebelikte havadan.nem.kapiyor adeta. Şaka bi yana tavsiyem mumkun merteve temiz oldugundan emin olmadiginiz hic bir here girmeyin
Ryry Nuya97 hamilelik süresi bpyunca yüzme öneriliyor ama ben asla ne deniz ne havuz tercih etmedim etmem de. Havuz zaten özellikle uzak dur deniz olayında da açıklık varsa eğer ki yine tavsiye etmem.
Nuya97 Zehra9616 evet haklısın denize girebilirim ama vajinal açıklık falan bilmem ne oluyo muş ordan mikrop kaparmıyım
1606 Ben öğrendiğimde 5 haftalıktım sonra Marmaris’e gittik bi 10 hastalıkken filan hem havuza hem denize girdim ama olabildiğince üzerimde kurutmamaya çalıştım mayomu veyahut bikiniyi
Novaa Nuya97 Denize girmekte sakınca yok ama çok güneşte kalmamak lazım bir de çıkınca hemen mayo bikiniyi değiştirmek iyi olur😇
bluees1207 Nuya97 havuz enfeksiyon açısından her zaman riskli ama deniz çok iyi diye biliyorum yüzmek gebelikte öneriliyor. Sadece hemn temiz suyla bi su akıtıp kuru mayo giymeye özen gösterin ıslak mayonuz üzerinizde kalmasın. Bu aslında her zaman olması gerekiyor ama gebelikte ekstra dikkat etmekte fayda var
atlasinannesiii Kuzum ben temmuz Ağustos Eylül yani 3 aylık hamileliğimde denize sürekli girdim doktor faydalı bile dedi ama havuza girmemi önermedi. Doktoruna danışabilirsin denizi kısıtlamaz diye düşünüyorum
Suzanne Valla bilmiyorum ama ben 8 haftalık hamileyken denizden havuza bir hafta atladım durdum 😂😂 Allah’a şükür enfeksiyon gelmedi ama tabi gelmesi de bir risk
Cansumuratt Nuya97 bana doktorum havuza girme denizde temizse gir demişti yani havuza kesin girme canım deniz kendini yeniliyor ve o bölgede zaten deniz temiz sıkıntı olmaz
MeltemKE Nuya97 ben özellikle doktoruma sordum. “Yüzme gebelerde önerdiğimiz bir spor, yalnızca üşütmemeye dikkat etmek önemli” diye cevap verdi. Islak kalmamaya, rüzgar almamaya çalıştıktan sonra sıkıntı olmaz diye umuyorum.
BesteKc Nuya97 20 haftalığa kadar alaçatıdaydım her gün girdim hiçbir şey olmadı, her giriş çıkışımda mayomu değiştirdim ıslak kıyafetle oturmadım rüzgardan sskındım kendimi. 37 hafta olıcaz yakında iyiyiz çok şükür 🧡🧡☺️