Bursaspor16 Siyah pijama almak istiyodum leke felan çıksada belli olmaz diye ama herkes lohusa kadın siyah giymez yastamısın diyolar doğrumu sizce açık renkmi almalıyım
Eniseee Bursaspor16 banada öyle dediler dinlemedim bende lacivert aldım beyaz giyimek büyük cesaret 😅
Seymaben Bursaspor16 😅😅ay ne ayaka ayol ben cicekli biaiy aldim cicekmi açıcam yani😅bitanede siyah almayi dusunuyorum hatta
Symylldz Bursaspor16 Kim ne derse desin sen bildiğini yap bende lacivert takım aldım gayet de güzel giyineceğim rahatım daha önemli beyaz takım giyinip battı mı aktı mı belli oldu mu derdine düşemem. 🤗
okuyor Bursaspor16 lacivert aldım ben de. Koyu renk daha rahat bence. Her şeye bir kulp bulmaya meraklı insanlar
Nisaanuur Valla ben pijama giydim mavi yan odadaki kız bildiğin eşofman giymiş altı ayrı üstü ayrı. Demedik yani bune böyle diye . İstediğin gibi giyin bence 😚😚
35SD28 Bursaspor16 koyu bordo ve siyah çiçek desenli aldım. Aynı düşüncede leke görünmesin diye. Foto içinde saten gecelik aldım çok açık pembe
mervesglm Bursaspor16 soda içme çocuk içerde erir gibi bişey olmuş bu. Bebeğin hastane çıkışı yeşil diye bir yeşil takım aldım birde bunu  Kısa kollu ve kısa şortlu üstelik. Bıraksınlar böyle hurafeleri artık yahu.
MelekEzgi Bursaspor16 yoo ben siyah dantelli bir takım koydum çantaya ☺️ Ne istiyorsanız, neyin içinde rahat ediyorsanız onu giyin. Ne demek yasta mısın? 😅
Zehrakhr Bursaspor16 ayyy en doğru karar valla bende lacivert aldım birini biride evden gri koydum benim kaynanamda kızım ilk çocugun herkez şöyle dantelli giyiniyor dedi duymamazlıktan geldim valla
MelekEzgi Zehrakhr bu tam yas kıyafeti olamadı sizin cenazelerinizde daha bi özenirim diyeceksin ya da 🤣