Bn çalışan hamileyim kızlar şuan 31 haftalık hamileyim covıd geçirdim şükür bitti rahat atlattım ama iş yerim bana başından beri psikolojik baskı uygular çalışma zor geliyosa ayrıl diye özellikle rest müdürü bnde 1 haftadır işe gitmiyorum zaten covıd oldm bugünde kadın doğumuma gttm özele 1 haftalık rapor yazarmısınz dedim bn yazamam bu sefer heyete girersin diğer haftada doğum izni raporu yazcm çünkü dedi aile hekimim yıllık izne çıkmış diğer aile hekimide yazmıyo bugün gttim 3 gün yazdı pzt kendi aile hekimim geliyo 1 haftalık o rapor yazarsa diğer hafta 14 martta doğum iznine çıkıyorm artık raporumu alıp çkmak istyorm iznime çok sıkıldm bunaldım gerçekten