Boesie Ebrus043 2 adet biberon 3 adet emzik aldim ama biberonu cok kullanacagimi sanmiyorum yani umarim sutum yeterli gelirse bol bol emziririm☺️
Demirssmomm Ebrus043 valla aventin çiftli emziklerinden aldım tutar inşallah, yine aventin cam biberonlarından aldım küçük büyük boy, bi tane de baby plus antikolik biberonundan aldım mika sanırım malzemesi.. tutup tutmıycağı belli değil garanti ata oynamak istedim tutmazsa alternatifleri deniycem
Deletedmom627372 Ebrus043 büyüklü küçüklü bı takim biberon aldım Philips avent bı tane nuk aldım küçük biberon yine Philips avent ikili emzik aldım bir damaklı nuk emzik bir bibs emzik aldım ilk cocugumda hepsi duruyo emzikleri kullanmadı sadece biberon kullandık emzik şu an bebedor emiyo diğerlerini emmedi
Meltemdasde Philips aventi çok önerdiler bize bir adet 125 ml bir adet 260 ml bir paket de emzik aldık
Brcnbysl Meltemdasde bir paket dediğiniz içinde kaç tane emzik var, birde neden bu kadar şok emziğe gerek duyuyorsunuz bebeğiniz hiç birini almazsa emzikte emmeyebilir. Ben hiç emzik almadım mesela bir tanede biberon aldım 250 ml lik o kadar
Meltemdasde Brcnbysl aventin kutularında 0-6 ay iki tane emzik geliyor uzmanlar ve doğum yapan anneler genellikle bu markayı öneriyor ucu anne memesine en yakın olan bu olduğu için tabi tutar veya tutmaz o allahın bileceği iş 😄 bakarsın markette ki 5 liralık emzik vazgeçilmezi olur
Ozge Ebrus043 biberon olarak tommee tippee antikolik biberonlarını aldım yedek uçları kolay bulunuyor diye. Emzik de Philips avent, wee baby, baby plusın yuvarlak uçluları ve nuk, baby plusun damaklılarını aldım. Hangisini sever bilmiyorum
mirage333 Ebrus043 lansinoh un 2li biberon setini aldım biri kücük biri büyük, philips avent in 2li emziginj aldim
Erayhilal Ebrus043 genelde bakkal emzigi derlerya onu cok söylerler tutuyolar diye almadim ama wee den iki tane aldim biri kiraz uçlu biri damaklı hangisini alırsa diye avent gereksiz pahalı geliyor bana emen cocuklar aventle mi büyüdü kendinizi kasmayın bacılarım 👍🥰 biberonda henuz buyuk almadim kucuk aldim ilk zamanlarda yeter diye
kbr_22 Ebrus043 bende aventin iki farklı emziğini aldım kutuların içinde 2 tane var 4 tane almış oldum 0-6 ay fazla olduğunu düşünüyorum aslında 4 emziğin 6 ay içinde ama tekli olarak daha pahalıya geliyodu
Aslaninannesi01 Ebrus043 emzik biberon isimli emzik askısı aldım hiçbirini kullanmadık hiçbir şekilde kabul etmiyor o yüzden hemen almamakta fayda var diye düşünüyorum
Zehra9616 Ebrus043 bime gelmisti 2li olanlardan ondan aldim ilk oglumdada onu kullandim simdikinede aldim ama insallah gerek kalmaz kullanmaya emzikte ayni 2li aldim ama onu veririm muhtemelen