Merhabalar Gaziantep’li anneler doğumlar yaklaştı sanırım hastanesiyle konuşup doğum fiyatı alanlar varmı acaba?
Ben MMT Amerikan hastanesinde yaptırdım bütün muayeneleri, doktorum Ramazan Sürücü dün konuştuk sezeryan ve normal doğum ikiside 4 bin dedi bir gün yatış içinde.