Eslem_1 Yeniesyenianne benim aylardır çekiyor kendimi tutuyorum 😅🌸 anonimgelin ben de bundan korkuyordum öksürük riskini göze almaktansa en iyisi yememek sanırım siz dışarıda mı yemiştiniz üşüttünüz mü acaba havalarda soğuk olunca 🌸🤔geçmiş olsun
Ceyduygu Eslem_1 Eğer paketli sizi çok endişelendiriyorsa kendiniz evde yapabilirsiniz. Meyve taneleri de koyabilirsiniz daha sağlıklı olur. 3.5 yaşında oğlum var çok yaptım gayet lezzetli oluyor :)
anonimgelin Eslem_1 ben yedim 20 gündür geberdim bir boğaz ağrısı bir balgam bir öksürük anlatamam sakın yeme
anonimgelin Eslem_1 evde yedim suda içtim geberiyorum kafamı kaldıramıyorum korona gibi oldum inanki yeme
Eslem_1 anonimgelin teşekkürler çok geçmiş olsun bir an. Evvel atlatırsınız inşallah 🌸🤲🏻 Yemem artık sizde yazında mı böyle yapıyor yoksa kışın yediğiniz için mi oldu ? 1-2 ay daha beklerim ölmeyiz sonuçta 🙊🌸
Deletedmom727271 İlk hamileliğimde yaza geldi gebeliğim mide yanmasından sürekli elimde geziyordu benimle çok yedim 😂 ama dikkat et kilo aldırıyor sjsjsj