Banada 18. Haftada devlet hastanesinde söylemişlerdi bunu bir ay sonra tekrar kontrole gel riskli gebelik olabilir vs demişti ben baya endişelenmiştim çünkü nasıl hareket etmem gerektiğiyle ilgili hiç bilgi vermediler. Ertesi gün özel hastanede gittiğim doktora gittim oda baktı endişelencek bişey yok bu zamanlarda sürekli yer değiştirir şuan olması gereken yere gelmiş bile demişti