Kızlar merhaba riskli hamilelikbende düşük tehlukesi vardı 6 haftalık oldum bugun ama bugun bulantım yok olsada çook az ama diğergünler çok fenaydı ilaç falan içiyordum bulantı gitsin diye dün akşamdan beri bulantım yok ilaçda içemedim korkuyorum benim gibi olan varmı?