mrvsrcn Kızlar 23 Şubatta çatlatma iğnesi oldum bugun 10. Günüm ama karnım ve belim çok ağrıyor adet olacakmışım gibi ☹️ Ve yüzüm aşırı sivilcelendi. Sanırım bu ay da olmadı ☹️
Asyarslan60 mrvsrcn hiç belli olmaz kuzum daha var gününe canını sıkma adet ve gebelik belirtileri aynı burda okuduğum kadarıyla ❤️
1yenianne mrvsrcn bende de gebelik belirtisi her yerim de sivilce attı..Hiç belli olmaz Allahım nasip eder inşallah 🙏🏻
mrvsrcn @Asyarslan60 @mervekinay @YmsGEZER @1yenianne insallah öyledir,sivilceyi hiç duymamıştım adet olacağımda çıkardı hep şimdi yine öyle hissetim karnım falan ağrıyınca ☹️ 12. Gün test yapsam çıkar mi biliyor musunuz
1yenianne mrvsrcn iğneyi bilmiyorum ama 12. Günde cıkmayabilir sanki çünkü ben de kanımda cıkmamıştı ben 1 aylıkken ögrendim
Venus_ Asyarslan60 kızlar benimde 18 şubattı yumurtlamam biraz geç oldu 1 martta adet olmam gerekiyodu ama 3 gün gecikti bugünde gelmedi test yaptım negatif olsa belli olur muydu 😞
mrvsrcn Venus_ yumurtlamayı kesin gördüysen geç de yumurtladıysan geç döllenme oluyor diye biliyorum biraz daha bekle ve kan ver bence en kesin öyle ben kan vereceğim kaset test tam bir stres
Asyarslan60 Venus_ belki geç döllenme vs olur birgebeningünlüğü kanda 14 testte 17 günde çıkar diyor 🤷♀️En iyisi kan vermek kuzum Hakkında hayırlısı olsun
mrvsrcn @1yenianne 10 Mart bakalım adet günüm o güne kadar bekleyim olmazsam insallah vardır, böyle tedavi süreci olunca insan ister istemez stres yapıyor. Rabbim hayırlısını versin bana da isteyen herkese de 🤲🏻
mrvsrcn @Asyarslan60 aslında 15.gun adet günüm o güne kadar yapmayacam diye soz verdim kendime de duramayacak gibiyim 😂
Venus_ mrvsrcn aynen canım pazartesiyi bekliyicem artık kan için gelmezse bakalım hep negatifi görünce stres oluyorum dayanamadım yaptım beklemek en iyisi inşallah güzel haberler alırız🙏🏻
mrvsrcn Asyarslan60 sende durumlar nasıl? İnsallah doğum günü süprizini yapabilirsin gönülden dua ediyorum senin icin 🤲🏻🌸