Ben acıbadem sigortası yaptırdım ama gebe kalmadan 1 sene önce yaptırdım doğum teminatı veriyorsun eşimin çalıştığı fabrika yapıyor. Nisan da 12 ay doluyor bende yararlanmaya başlayacağım tahlil muayene doğum herşey karşılıyor sadece muayenelerde 15 tl ödüyorsun.