MerveYlmz15 ümit hastahanesi dilek ulusoya gidiyorum. Doktorumdan memnunun Orada doğum yapacağım ama hastahanede operasyon geçiren 2 arkadaşım da memnun kalmadı. O yüzden hastahane hakkında olumlu bi yorum yapamayacağım. Artık doğumdan sonra fikrim olur diye düşünüyorum