4 lü test sonucum 661 de 1 çıktı orta riskte doktor kararı bana bıraktı dna testi yaptırmam için eğer bişi çıkıp aldırmayacaksan boş yere yaptırma dedi ama içinin rahat etmesini istiyorsan istersen yaptır ama yüksek ihtimal bi sıkıntı çıkmayacak dedi yaptıran var mı