Aslihan4532 Kızlar 15 hafta 4 günlük hamileyim bugün devlet hastanesine gittim doktor cinsiyeti kız dedi önce sevindim sonra kesin mı diye sordum. Doktor onu Allah bilir ama kıza benziyor dedi. Kızlar sizce cinsiyeti değişir mı kendimi şimdiden kıza alıştırsam mı çok heyecanlıyım ona göre kıyafet bakmak istiyorum 😁
Deletedmom434 Aslihan4532 ben 16. haftamda öğrendim kızımı detaylıya dek bekledim ama tabi ondan öncesinde de unisex 1-2 takım aldım
deletedmom734 Aslihan4532 canım çok hayırlı olsun ♡♡♡ alışveriş için azcık daha bekle başka biryere daha git 2 hafta sonra falan :) heyecanınu anlıyorum
Hicrandgndmr Aslihan4532 valla bana 13.haftada oğlan dedi değişmedi gördük oğlan olduğunu. Ama kız dediğin gbi biraz sıkıntı. Bekle derim bence de en azından bir sonraki rabdevuna kadar ☺️
33NAZ Aslihan4532 bizde şuan 12 haftalığız ikili teste belli etmedi kendisini doktor 13 eylüle randevu verdi benim doğum günüm 8 eylül o zaman 13+3 oluyor acaba belli eder mi? Randevuyu erkene alsam
Tubidy En azından 5 aylık olana kadar bekleyin derim değişedebilir hem daha çok erken alışveriş için 22+5 daha bi çöp bile almadım 🙈
Deletedmom434 Aslihan4532 16 da da kızdı detaylıya girdim hala kız değişmedi ama değişebilenlerde oluyor o yüzden beklemiştim🙈