Mercimek1234567 15+3 gunluk hamileyim yatarken ya saga ya sola yatıyorum hafif karnimin uzerine benm gbi yatip bisimi oldu acaba bebegime diye dusunen varmi sanki karnimda asagi inmis hafif gbi hissediyorm
minik22 Mercimek1234567 o rahatsız olunca kendini belli ediyor merak etme 🥰 benimki rahat edene kadar kıpır kıpır rahat bırakmıyor hele düz yatmamı hiç sevmez 😀 ilerki zamanlarda düz yatınca tansiyonun falan düşecek gibi olacak bebeğin ağırlığından baskı olacak beline
MerveeD Mercimek1234567 daha cok kucuk istedgınız gibi yatabılırsınız haftanız ilerleyince karnınız buyuyunce yatamayacaksınız zaten tadını cıkarın
Hzlkaya Mercimek1234567 36 haftalığım baya karnımın üstüne yatıyorum rahatsız olunca tekmeliyor zaten 😂 birde o aminyon sıvısı içinde olduğundan ona bir zararı yok
Mercimek1234567 minik22 tesekkur ederim saolun insallh hareketlerini hissederim en yakin zamnda siz ne zman hissetmistiniz
MerveeD Mercimek1234567 Aynen ilk zamanlar da bende cok korkuyordum birsey olmaz yat deseler de yatasım gelmezdi 😂 ama ıyıkı de sag sola alıstormısım kendimi yoksa suan cok zorlanırdım
minik22 Mercimek1234567 ben 19 haftalıkken hissettim ilk doktorun yanında ultrasonda gördüm tekme attığını onu hissettim bağırsak hareketleriyle çok karışıyor gördüğümü hissetmesem daha anlamayabilirdim 🙈