Dml Kızlar 33 haftalığız 2100 ağırlığındayız.Sabah bel ağrısı normalmi diye post açmıştım:( Akşam üstü sancilarım çoğaldı ve hastaneye yattık ilaç serum tedavisi ve ciğer geliştirici uygulanıyor :( Çok korkuyorum erken doğarsa sıkıntı olur mu die :( Benle aynı durumda olanlar ya da 33 haftalık doğum yapanlar var mı:(
Betus93 Dml benimde riskim var. Doktor 34 e kadar kalsa yeter dedi. 2 nin ustunde kilo olunca asiri problem olmuyormus. Caninizi sikmayin. Hem tedaviyle bikac hafta daha bekletirler yani
Suhus000 Dml 32+0 kasılmalarım çok fazla hissediyorum fazlasıyla alt tarafımda felaket baskı hissi hissediyorum sanki hemen şimdi çıkacak gibi kasık agrım bel agrım kalça agrım da cabası beş dk lık yolu yürüyemedim işten eve 20 dk faZla sürdü acile gitmeye korkuyorum bilmiyorum 30 dan beri de sürekli sancı çıkıyor bende serum takıp gönderiyorlar gitsem mi bilmiyorum suan da da
Aycha Dml İnşallah ilaçlar fayda eder, ciğer geliştirici iğne, bebek erken doğarsa küvete daha az süre kalıp, daha kolay toparlaması için yapılıyor.
Betulll Dml canim benim gönlunu ferah tut benim oglumda 1820 gr dunyaya gozlerini acti 33 haftalikken gayette saglikliydi
Cigdematasoy Benim 30 haftadan beri erken doğum riskim var doktor progestan verdi fitil olarak kullanıyorum hala bide nidicard diye bebeği tutması için progestan a ek o ilacı verdi. Çok şükür ki 5 haftadır duruyo oğluşum. Nst de 90-100 sancım cıkıyo ama gelen giden yok 😂
Aycha Suhus000 mutlaka acile gidin, erken doğum riskiniz varsa, müdahale edilir, bebek anne karnında ne kadar kalırsa o kadar iyi.