Ceren5790 Koru hastanesine gidip memnun olan var mı hangi doktora gidiyorsunuz.Ben İpek uluya gidiyorum ama memnun değilim değiştirmeyi düşünüyorum.Gidip memnun kaldığınız ya da önereceğiniz bir doktor var mı?
Betusgani Ceren5790 Ben zahide küçüğe gidiyorum ama sadece orada doğum yaptırıyor kendisi, hastaneye yakın kendi muayenehanesi var orda kontrolleri yapıyoruz 🙃
Hazal-K Ceren5790 Doc. Dr. Özgür Kan benim doktorum koruya gidiyorum bende 15 haftalik gebeyim basindan beri takibimi ozgur hoca yapiyor gayet memnunum kesinlikle oneririm.