Emine3227 bu haftalarda bi düzenleri olmadığı için hareketlerindeki dengesizlik normal sanırım,ben de 28. Haftamın ortasındayım,dün o kadar hareketsizdi ki yavrum,gün boyu uyudu,kıpırdamadı çok. Ben de endişelendim ama çok şükür gece ve sabah coştu🙂 tavsiyem biraz öksürün,bu bebişinizi de biraz hareketlendirecek,bu sayede belki hareket eder