Busra6034 37+2 benim de pek sancım var denemez, en azından nst de bi şey çıkmadı şimdiye kadar, utanmasa en dipte dümdüz çizgi çıkacak 😁
Ama bi kaç gündür aşağı baskı gibi ve adet sancısı gibi sancılarım oluyor ara ara. Bakalım bu hafta nstde ne çıkacak.