Hayırlı günler hanımlar 29 haftalığım Akhisar’da mavi hospital da Fatma hanıma görünüyorum Bergama da oturuyorum biraz uzak olduğu için Bergama devlet hastanesine de görünüyorum Seyfettin beye benim hamileliğimin başından beri tiroit sıkıntım var düşükler geçen hafta sağlık ocağında genel kan verdim iki doktora da gösterdim sonuçları devlet hastanesinde ki doktorum tiroidlerin çok düşük bebeğin zekasını da etkileyebilir dedi bu sabah tekrar kan vermemi istedi verdim özelde ki doktorum da düşük olduğunu söyledi ama bebeğin zekasıyla ilgili bir şey söylemedi ilaçlara aynen devam etmemi istedi mgsini yükseltti benim gibi böyle sorun yaşayan var mı ilk bebeğim ve 29 hafta sonra böyle bir şey duyunca ister istemez çok üzüldüm😔