bende 31 haftalık hamileyim aynı şey bendede var aşırı kötüyüm batma hissi idrar kaçırma sanki bazen rahimden ameliyat olmş gbiyim doğrulamıyorm bile doktorum bi sıkıntı olmadığını bu dönemlerde çok normal olduğunu söylüyo ama işte bize normal gelmiyo ağrı hissediyoruz çünkü Allahım hayırlısı ile kurtarsın bütün anne adaylarını sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin çok zor çünkü