Elfs ben de 28. Haftanın ortasındayım,dediğiniz gibi arada bende de oluyor,ben yürürken çok hızlı yürümemeye çalışıyorum ve belli aralıklarla oturarak mola veriyorum. Artık eskisi gibi değiliz,bebişimiz kilo aldıkça daha da baskı yapıyor. Size de tavsiyem dinlenerek ,yorulmadan yürümeye çalışın