Hanımlar geö döllenme yaşayan biri varmı hcg değeri düşük görüp sonra yükseldiğini gören yazabilir mi .? Benim 0 dı sonra 0-35 oldu sonra 2 gün sonra 0-48 oldu gene salı yaptırıcam doktor geç döllenme yaşadığım için bekle dedi tarlusal içmedim adet olmak için geciktim bayağa açıkçası varmı yaşayan benzer durumlar .??