FSultan Benim sürekli oluyor ya dünyanın en iğrenç ağrısı gerçekten geçmiş olsun. Bende takibe aldım bakalım ne önerecekler. Ben genelde rahat ettiğim bir pozisyon bulmaya çalışıyorum ve o pozisyonda kestiriyorum, hafifleyince de soda falan içiyorum şişkinlik de oluyor çünkü