Zuleyha_busra1 Kizlar günaydın.29 haftalik hamileyim bebegim cok hareketli degil yani hareket ediyor ama böyle cok aktif degil. Ve arada böyle taş gibi toplaniyor sanki böyle bişey yasayan var mi aranizda
Onner Zuleyha_busra1 bende de arada oluyordu hareketleri bi kaç gün azalıyordu sonrs geri cok hareketli oluyordu kasılma zatem hep var doktorum normal dedi hiç hareket hissetmezsen gel demişti. Ama o hareketsiz dönem hep zaman zaman yaşanıyor şuan 37 haftalik olduk yine iki gündür hareketleri azaldı hissediyorum ama hafif yani.
dygacng Zuleyha_busra1 bende 30+3 deyim en basından beri öyle kıpır kıpır bi bebeğim yok ultrasonda kilosu suyu vs herseyi yolunda sakin bi bebek demekki toplanma iki haftadır bende de oluyo doktora söylediğimde normal dedi
Anneoluyorummmm Benimde öyleydi kasılmalarım cıktı. Ama sızın erken baslamıs sanrım doktora soyleyn bir ben 34 haftalıgım
Zuleyha_busra1 Anneoluyorummmm pazartesi gidecem doktora inşaallah kayinvalidemle yasiyorum ve gun icinde o kadar yoruluyorum ki buna yoruyorum acikcasi
Anneoluyorummmm Wonderful_mom Yani erken doğum olabilir şüphesi. Ondan bana doktorum iğne verdi vuruldum
Kasev 25 haftalığım ama bende yaşıyorum doktor normal olduğunu söyledi azalma veya artma olabilir dedi
Anneoluyorummmm Kasev Aynen olabilir ama takip şart sıklasması sıkıntı nst de yanıltmıyor benim düzenli cıkdı kasılmalarım.
Zuleyha_busra1 Onner genelde yan yatinca ve dinlendigim zaman hareket ediyo ama otururken hic biseh yok yoruldugum icin olabilir mi acaba
Anneoluyorummmm dygacng banada o haftalarda normal demişti 32 de nst girdim ilk bişi cıkmadi 34 de girdim cıkdı
dygacng Anneoluyorummmm anladım canım her gittiğimde söylerim doktora bu toplanmaları o zaman Allah hepimize vaktinde saglıklı dogumlar nasip etsin inşallah
dygacng Zuleyha_busra1 kontrollerinizde bi problem yoksa gönlünüzü ferah tutmaya calısın ben öyle yapıyorum artık önceden cok takıyodum kafama baskalarıyla kıyaslayıp stres daha kötü oluyo gercekten
dygacng Zuleyha_busra1 inşallah hep öyle gitsin hepimizin saglıkla vsktiyle alalım kucaklarımıza bebişlerimizi 🙏🏻