Kızlar daha 7 haftalık hamileyim ama dün akşamdan beri sanki grip oldum boğazimda balgam var daha doktora gitmeme 6 gün var ne yaoachim bilmiyorum biraz limon yedim pekmez içtim bal yedim bal sarimsak yedim süt bal yaptım içtim çay ivine limon koydum iyi oluyor gibi hiç bir şey yapmadiginda icmediginde ve gıcık var ne çak bilmiyorum çok çok yeniyim ilaç konusu ne olacak