Rosea günaydın hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Bende çok erken öğrendim ve hemen gittim çok erken dediler sürekli 5 ve 6 haftalıkken keseyi gördük sadece
Bence çok acele etmeyin derim şu an 7 haftalık gebeyim hala bebeği görmedim 8 haftalıkken gel hem kalp atışı hem bebeği görelim dediler
Tabi bu öykü herkeste farklı olabilir siz belki erken görürsünüz bebeğinizi ama 6 haftalıkken en erken gözüküyormuş kişiye göre değişir