Efuli0 Kızlar nasipse kızım olucak, ALYA ismini koymayı düşünüyorum, fakat yanına bir isim daha koymayı istiyorum lakin bulamadık güzel uyumlu bir isim. Fikirlerinize açığım😇
Btlfth Efuli0 bende Zeynep Alya koymak istiyorum ama babamız istemiyor maleseff o yüzden bizde isimsiz kaldık 🤷🏻♀️
Aysin92 Efuli0 bnde kızımın ismini Alya koycam ama tek isim tercih ettik biz 🥰 ikinci isim olsaydı Alya Naz istemiştim.
Busramzcgl Ben gebe kalmadan önce kızım olursa Mihrimah koyucam derdim hep ama kısmet oğlum oluyor ileride bir kızım olursa adını muhakak Mihrimah koyarım, anlamı ay ve güneş demek
Aysin92 Efuli0 Naz yakışıyor yanına bide iki isim koyuluyorsa ikisi birden söylenmeli bence o yüzden kısa isim tercih edilmeli diye düşünüyorum 😊