Kızlar 19 haftalığız ve 17 den beri hissediyorum kızımın hareketlerini ve sürekli hareketli 😂😂 gece 2-3 de hissediyorum hareketlerini hatta uyanamıyorum artık rüyama bile giriyo gündüz aynı şekilde tıkır tıkır içerde müzik dinliyorum tekmeliyo beni akşam da hareketli anneme dedim geceleri çok hissediyorum diye dedi ki bebeğin şimdiki hareketleri doğduğunda hangi saatler uyanık olacağını gösterir 😂😂🤦🏻♀️ eğer böyleyse benim bebeğim ne zaman uyuyor çünkü ben hem gece hem gündüz hissediyorum artık