Benim adetime 2 gün kala erken gebelik testi yaptım 2 ci çizgi silik çıktı tam adet olacağım gün ise normal gebelik testi yaptım pozitif çıktı kanda ise 730 yani 4 haftalık hamileydim arkadaşın 14 gün gecikmesi ve idrarda çıkması yüzde yüzdür ama emin olmak için kan verirse daha iyi olur ama hiçbir zaman üzülmesin ve korkmasın Rabbim nasip ederse hayırlısıyla olur