Merhaba arkadaşlar 02.03.2022 gece 11 de hastaneye gttim maalesef yatışım yapıldı doktorlar ilk
Sezaryanim daha 1 yıl içerisinde olduğu için suan üstüne gebe kalmıştım ve bu bebek baskı yapıyordu eski sezeryanli yerime sancı ve iç karnım da kanama olmuştu direk yatış verdi sabah 03.03.2022 de sabah 09.41 sabah doğuma alındım şuan çok hastayım ağrım çok var bir yaşına görmeden bebeğim doğum yaptım sezaryan o yüzden şuan çok sancım var dua edin bebeğim 2.700. doğdu ama şuan 2.460 oldu erkek bebek solunumdan dolayı kuvezde burun desteğiyle solunum alıyor süt veriyorum Allah’tan hemşireyim kendi çalıştığım yerde doğum yaptım süt desteği hemen başladım benim ve bebeğim için dua edin teyzleri rabbim hepinizin yavrularınizi sizlere bağışlasın anne olmayı isteyene sağlıklı evlatlar hayırlı kullar nasip eylesin doğuma girenlere rabbim bir ağızda kurtarsın kucağınıza almayı nasip eylesin herkese şimdiden teşekkür ediyorum ♥️♥️♥️😘😘😘😘😘