ArzuGur1302 Merhaba anneler 5+1. haftadayım daha doktor kontrolüme gitmedim ama ara ara gelen bel ve bacak ağrılarım oluyor özellikle gece yatarken sizde de oluyor mu acaba olan varsa doktoruyla görüştü mü bu konuyla ilgili
Demhat ArzuGur1302 benim de çok erken başlamıştı doktora göründüm normal dedi. Hala devam ediyor 14+3
ArzuGur1302 SerraLinasmom teşekkürler 🍀 korkmuyor değilim covid oldum diye inşallah değildir test vereceğim bugün 🥺
ArzuGur1302 Demhat çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için inşallah bende de bir sıkıntı çıkmaz 🙏🏻